1

Smått och Gott!

I dag har jag haft en rätt bra dag trots det pissiga vädret,jag körde till Rusta och handlade lite duschcréme och annat smått och gott,sen åkte jag direkt till jobbet för jag har minustimmar att jobba igen,så jag röjde undan i vår entré och vi satte dit våra nya möbler.

Glada barn och glad personal har vi haft under hela passet och det är underbart.
Liam blev klippt idag och var snaggad och fin när han kom tilbaka med Pappa,en ny gosse utan lång lugg i pannan.

Nästa Torsdag ska vi till doktorn med Liam för att undersöka varför han är så täppt i näsan hela tiden,jag känner igen tecken från när Nikki var liten,polyper i näsan mest troligt.

Nikki hade också enorma mandlar som blev bortopererade när hon var 4 år och Liam har oxå stora mandlar,så vi får väl se vad doktorn säger.

Min blogg vän Jada opererade sitt knä i Måndags och jag hoppas att allt är ok!

Sov gott mina vänner,nu ska jag göra räkningar!
Kram

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Även om det inte är kul att operera mandlarna så är det kanske det bästa för att sen slippa alla andra besvär.
Mats har tagit bort sina och det var inget kul men sen är han ju väldigt pipig och känslig så fort det är något sådant.
Hoppas det slutar lyckligt för er.
Kramis!!!

Kommentera här: