4

Melodifestivalen del 3

Jaaa,vad ska jag säga???
Frida- helt ok
Bwo-helt ok
Opera-näää
Caraola-mjaee

Jag höll ju på Patrik Iskasson...annars var det ett klent starfält.

Vi har varit i Malmö med bror min och gjort ditten och datten,skulle egentligen varit på tjejmiddag ikväll men värdinnan blev sjuk...tråkigt nog!

I morgon ska jag på ett sminkparty hos min kollega Malin och innan dess ska Liam på kalas i Trelleborg.
Det har varit en skön ledig helg och snart är det dags för jobb igen.
I eftermiddags tittade vi på filemn G...filmen från 83 med Niclas Wahlgren och Niels Jensen bla...värsta nostalgitrippen med musiken och kläderna...outstanding!

Det finns planer på att slöa ner i soffan ännu mer så...natti natti.

Lotta

 

Kommentarer:

1 Jeanette:

skriven

Jag fastnade oxå i G, tänk att man tyckte den var såååå bra. Jag blev nyfiken på vad alla gjorde i dag, en del vet man ju som till exempel Niclas Wahlgren och Magnus Uggla. Men han som spelade Robban är präst i en Stockholmsförsamling, han som spelar Sudden är ju han som sitter fast på ryggen på en annan snubbe i glasögonreklamen. Tjejen i filmen (Ulrica Örn i verkligheten) jobbar på SVT som journalist, två av killarna i gruppen BARN är ljudtekniker. Sebastian Håkansson spelade Abbe i Madickenfilmerna/serien. Nurnberg 47 spelades av 80-talsbandet Reeperbahn med Olle Ljungström som sångare. Så nu vet ni det, ni som inte detta redan visste...

2 Jeanette:

skriven

Oops, missade visst Niels Jensen. Han gett ut singlar med jämna mellanrum, senast 2005 (den såldes i 500 ex). Han är även konstnär och har haft utställningar i bland annat Köpenhamn. Var även med i Roomservice för något år sedan där de gjorde om hans kök.

3 Tenderee:

skriven

Jeanette....vad kul med infon,jag tyckte jag kände igen Olle Ljungström...Hundarna brinner ja hundarna brinner.Vilken text!

4 Ninna:

skriven

Skulle kanske se den filmen så man fick lite inspiration inför 80-tals festen på lördag.
Let´s dance ska ju ha 80-tals tema på fredag så då får jag bänka mig framför TV´n.
Vad synd att det inte blev någon tjejmiddag, bättre lycka en annan gång.
Melodifestivalslåtarna, säger bara blääää! Bwo och Patrik Isaksson var ok tycker jag men det andra var sååååååå dåligt!
Ha en skön söndag.
Kramis!!!

Kommentera här: