3

Jill Johnson

I går köpte jag hennes nya skiva "baby blue paper" och jag blev inte besviken denna gången heller,en blandning av rock,country men även lite jazz och blues inslag om jag inte hör helt fel.

Hon är en fantastisk sångerska och kan förmedla så mycket känsla med sin röst.

Vi har precis ätit middag Potatisbullar med bacon och lingon till....gott.

Har jobbat 10-16 i dag och det har varit lugnt med lite barn.

Känns lite konstigt att inte Nikki bor hemma men jag tror nog jag kommer att vänja mig snart,hoppas inte det blir långvarigt.

Kramis!

Kommentarer:

1 karina:

skriven

tro mig...man vänjer sig inte...saknar fortfarande jennifer efter 1 år



kram

2 thea:

skriven

Såg Jill Johnson live i somras och hon var helt underbar så jag förstår om skivan var bra :)

3 Tenderee:

skriven

Hej Thea!

jag hoppas och tror att jag kommer se henne i Malmö i vår.

Tack för titten!

Kommentera här: