3

Sista bloggdagen för i år

Helt otroligt vad ett år går fort,man blir ju för fan mörkrädd!
Nåja,jag är vaken och har fått kaffe i systemet och Liam vaknade precis så han lär hålla sig vaken i kväll.
Maken är ute och fribbar med Anders i detta kalla minusgradiga vädret,men det är vackert så det förslår.

Vad Nikki gör vet jag inte riktigt,jag vet bara att hon låter glad när jag pratar med henne i telefonen,så det var kanske inte så dumt för henne att byta miljö ett tag.
Men jag saknar henne enormt,det låter konstigt eftersom hon ändå aldrig var hemma men nu är hon ju borta på ett annat sätt och det känns som ett misslyckande att någon annan än jag får henne att må bra.

Att två kött och blod inte kan leva ihop känns konstigt!

ANYWAY!!!!

HA NU EN RIKTIG HÖJDARKVÄLL MINA VÄNNER  SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR




Kommentarer:

1 svägerskan:

skriven

Hela familjen tänker på dig.

Du ska se att det löser sig och att ni kanske t om får en helt fantastisk relation om en tid. Vissa prövningar i livet är fruktansvärda och detta kanske är din prövning från ovan. Hemsk sådan.

Stå ut, gråt, gläd dig att Nikki "vet" vad hon vill. Hon kommer att lära sig mycket på detta och till slut förstå hur hon sårar och skadar sina närmaste. Man får inte vara så egoistisk som hon är men hon får tyvärr lära sig det the hard way.

Sträck på dig att du är så storsint att du "släpper" henne. Hon tror att hon nu kan rå sig själv men ack ack vad hon bedrar sig.

Du är en öm, underbar, oegoistisk mamma som ställer upp som du gör. Stå ut och gå med högt huvud när du torkat tårarna. Njut av varje dag som nu är utan bråk. Njut av att ni bara är 3 just nu. Livet ändrar sig och vips kanske Nikki är hemma om ett halvår,då har ni fått ro i själen alla.

många kramar och Gott Nytt År till er.

2 Tenderee:

skriven

Tack Carina med familjen.



Precis vad jag behövde höra just nu...Kram

Hoppas ni får en underbar Nyår!

3 karina:

skriven

vet precis hur det känns ang nikki...tro mig jag vet! och vad jag fått erfara så är det inte "grönare hos pappa" håll ut och som din andra vän sa...njut av din "ledighet" även om jag saknar min tös ngt fruktansvärt så har vi fått distans till varandra o när vi träffas så är allt lugnare nu...även om nikki skulle välja att inte flytta hem så är hon alltid din tös och du är absolut inte misslyckad...men förstår hur du känner...allt detta gick jag igenom för ett år sedan och det ÄR tufft o jobbigt men det blir bättre...man vänjer sig



nyårskramar från karina i hbg

Kommentera här: