0

Körslaget!

Äntligen ett bra underhållningsprogram,de gick ut hårt med Robert Wells och "Highway to hell" rätt cool variant faktiskt.
Tänk så många bra sångare/sångerskor det finns i Sverige och som nu har möjligheten att få ett genombrott.

Fast jag själv är sångerska så har jag aldrig haft ett behov av att bli en kändis,jag är mer nöjd över att ha ett gott rykte som sångerska via folk som lyssnat på mig på spelningar runtom i Skåne.

Ärligt talat så är jag en helt OK sångerska som fått både erbjudanden om skivkontrakt och att köra bakom en svensk känd artist,men Nej....jag är inte intresserad,jag blev nominerad som Skånes bästa dansbandssångerska i ett lokalt radioprogram en gång och det blev jag skit stolt över,men där räcker det...helt ärligt så har jag inga ambitioner alls att vilja synas i TV.

Jag hörs gärna,spelar in skivor och körar osv osv...men jag vill vara en doldis,motsägelsefullt så det skriker om det.....

Jag är knäpp,så är det bara!

Kram

Kommentera här: