0

Stay friends

Detta är en sajt som jag regelbundet besöker och idag har jag lagt upp mitt klassfoto från 9:an,jag fick fota fotot med min kamera men det blev rätt ok ändå
Har ni inte registrerat er än så gör det
www.stayfriends.se många man glömt dyker upp.

Fick jobba till 21 i går för det blev kris med folk,men jag jobbade med Anna R så det gjorde inte så mycket.

I morgon eftermiddag sticker vi till skogen och ska packa lite i dag kanske tvätta upp något,vi är ju 4 tjejer som ska vara tillsammans och gå i skogen,fiska och spela spel....längtar!!!!
Jag tar självklart med mig kameran ;-)

Har skickat ungarna till skolan och nu har jag tagit en kopp kaffe och ska titta på Tv innan jag kör igång med det som ska göras...vad det nu kan vara???

Vad ska ni göra i dag?

//Lotta
 

Kommentera här: