3

Skogsmulle!

Ja i eftermiddag bär det av mot minisemestern med kompisarna,ska bli så skööönt.
Magnus ska ha 4 av Liams kompisar här hemma(Liam oxå såklart),först ska de äta och sen gå på disco,när de kommer hem ska de titta på tv och äta gottis och dricka läsk och alla ska sova över som det ser ut just nu...han är en riktig dagispappa min man,det vore kanske något....ha fullt med ungar här hemma om dagarna?

Själv ska jag stänga av min mobil,jag och Jessika ska fiska....rättelse:hon ska fiska och jag ska sitta med i båten och läsa och dricka vin,jag ska hålla henne sällskap och hjälpa henne ifall vi får en ilsk gädda för då får jag hålla gälarna och hon dra ut kroken....ryser...hoppas på aborre eller något annat litet,som en val tex.

Nu ska jag packa min väska och jag ska ha gummistövlar med vilket de andra retar mig för...vaddå,vi ska vara i skogen ju eller hur???*fnys*

Önskar er en underbar helg!
//Lotta
 Immeln

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Ha det så mysigt!



//Kram, L.

2 Tenderee:

skriven

Tack Linda,det ska jag ha och vädret vill tydligen vara på gott humör oxå....

Trevlig helg//Lotta

3 karina:

skriven

mmm låter kul o mysigt...här (immeln) har jag paddlat kanot när jag var 15) drutta inte i nu när du druckit lite vin bara =)

Kram

Kommentera här: