2

Då var det Valborg!

Efter jobbet i går så åkte jag och Liam hem till Anna för att grilla lite och ungarna fick leka,det var trevligt och gott.
Magnus var och fiskade och var borta i stort sett hela kvällen.

Desperate Housewives stod på schemat klockan 21.00
I kväll kommer svärföräldrarna på ägg och sill och sen ska vi väl titta på bålet och möta upp våra kompisar,jag är ledig idag och i morgon så man kan vara uppe lite ...tro tusan om jag ändå inte vaknade kvart i sju i morse..typiskt när man får sova,men jag har lite att göra som att städa och plocka undan tills i kväll.

Nä,nu ska kaffet på..ha en trevlig dag!
Lotta

Kommentarer:

1 Carina:

skriven

Hoppas att ni får en trevlig Valborg ikväll! Hälsa svärföräldrarna så gott.

För vår del blir det jobb för Peter, "Lotta-vaka", samt kanske att jag åker in till Peter efter jobb vid 21,30 för att titta på ljusshowen i Pildammarna.
Kram!

2 Ninna:

skriven

Man ska aldrig tänka att man ska ha sovmorgon....för då kan man ge sig tusan på att man vaknar tidigt.
Ha en jätte mysig valborg på er!
Kramis!!!

Kommentera här: