3

Klurig fråga i dag!

Klockan är 09.19 och jag är på jobbet,har hemmadag med en av tjejerna och vi ska snart ut i regnet och handla.

I går blev det en lugn kväll,Nikki bara sov och Magnus fick ta det lugnt för allt bara snurrade när han reste sig,hoppas han mår lite bättre idag.

Fick precis en "rolig" vits av min vän Pierre

 Vet du vad en kvinnas rövhål gör när det går för henne?
.......................................?

sitter hemma och pas sar barnen....


 Bra va?

Typiskt honom kan jag säga,har alltid haft "my kind of humor."
Han är nybliven singel och dejtar som en galning,nån som är intresserad?

I går provade jag ett nytt recept som jag fick av Ninna,med fisk och räkost bla..supergott det ska jag ha till lunch i dag,tack för tipset min vän.

I morgon är jag ledig och då ska jag och min dotter ut och handla ny jacka och lite annat smått och gott,då blir man väl ruinerad som vanligt.

Lönen på Torsdag kommer väl att göra ett kort gästspel som vanligt på kontot,men det är inte den värsta månaden vad gäller räkningar så kanske kan få något litet över?

Nä,nu ska jag fortsätta jobba så ni får ha det så bra så länge!
Kramar Lotta

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

*harklar-mig-bestämt*
Min storasysteryster tar väl inte åt sig äran för den berömda "torsklådan"...? Det receptet tillhör ursprungligen Jespers Farmor(?)och verkar ha tagit sig några turer runt Skåne nu. För att vara en anti-fisk-människa så kan jag hålla med om att torsklådan ÄR god! Har t o m bjudit på den till kalas (behöver jag säga att det var så min syster fick tag på receptet?) *skrattar-hjärtligt*
Hälsa maken din att han ska krya på sig och pussa barnen.
//Puss & Kram, L.

2 Lotta:

skriven

Nejdå kära du....din syster tog inte åt sig äran,men var vänlig nog att ge mig receptet ;-)
Jag ska hälsa och detsamma till dig!

3 Ninna:

skriven

Den enda äran jag tar åt mig är äran att få skicka vidare detta underbart goda recept som jag i min tur fått av min kära lillasysteryster.
Kul att ni tyckte det var gott.
Hade gärna delat med mig av min lön om jag haft någon ha ha.
Hälsa familjen att de kryar på sig. Ge dem en bamsekram från mig, det hjälper kanske.
Kramis!!!

Kommentera här: