2

I dag är det ingen vanlig dag

För i dag är det min sista jobbedag,sen ska jag tillbaka till mitt älskade Bäckahästen.....jiiippiii!!!!!

Klockan är 8.20 och jag sitter på mitt "gamla" jobb och dricker thé,Marie ska komma förbi sen och då ska vi bjuda tjejerna på frukostbuffé eftersom både hon och jag slutar i dag.

I går kväll cyklade jag hem till Anna efter jobbet, hon bjöd på pizza och vitt vin och så pratade vi om allt och även om Luddes diabetes,hon var hemma för första gången sen i Onsdags,så nu skulle Uffe ta över på sjukhuset,han ska vara inlagd i ca 2 veckor till för att kunna ställa in insulinet rätt och han är SÅÅÅ fantastiskt duktig,en sån tapper liten kille, han ska ta sprutor dagligen och han är helt fokuserad på sin uppgift.

Tänk att livet kan vändas upp och ner på en dag.

Man har inte en susning om vad livet har att erbjuda i framtiden och tur är väl det.


I kväll kommer min älskade kusin Tomas en sväng,han är ute och reser för jobbets räkning och ska ner till malmö i kväll,så då slaggar han hos oss såklart.....får bjuda på något gott!

Det är kalas i eftermiddag för vår lille gudson Jonathan och jag kan ju såklart inte vara med,men jag hoppas han blir glad för sina presenter i alla fall.

Regnet det bara öser ner,men solen lyser i mitt hjärta när jag tänker på att jag är lyckligt lottad...jag är det...trots motgångar tidigare i livet.....sånt som har gjort mig starkare...det som inte dödar...stärker och eftersom jag överlevde så är det min uppgift att leva livet fullt ut!! Phu,nu blev det djupt,det får vi ändra på

Jag är oxå glad över att jag slapp krysta ut denna jättebebis på över 7 kg snacka om att försöka trycka ut en hörnsoffa

Puss på er alla.

Kram Lotta

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Kul att gå tillbaka till ett älskat jobb.
Lycka till!!!
Kramis!!!

2 Lotta:

skriven

Tack Ninna!!
Kram kram

Kommentera här: