5

Busy höst!

Nästa Fredag ska jag och Cina gå på Ladies night på Baltiska Hallen i Malmö,ska bli skitkul,vi bokade med supé och hela kittet. www.ladiesnight.se

Den 17 November ska jag på den årliga tjej 5 kampen,vi har gjort det 5 år tror jag med ett grav.uppehåll,det är Linda F och hennes kompis Anna som håller i det och det brukar bli skytte,bowling,frågesport,basket,innebandy eller något annat kul.Sen badar vi och bastar,gör oss iordning och går ut.

Linda jobbar på Kockums fritid så hon brukar hyra in oss där och sen har vi heeeela stället för oss själv,vi är väl ca 10-12 tjejer,som har såå kul,sist hade vi curling och det var skitskoj.

Sen den 21 November så ska jag och min kära svägerska Carina på konsert på palladium i Malmö och lyssna på Patrik Isaksson och Sarah Dawn Finer,det ser jag fram emot.image216

Dagen efter, den 22 november åker jag till Stockholm,jag ska till min kusin Tomas i Märsta och vara där till Söndagen,bara han och jag,ska försöka hinna med att träffa Jessica och kanske nån annan gammal klasskompis som flyttat dit.

Oktober innebär bara en massa födelsedagar inkl.Nikki som fyller 14 år,jag har inte mindre än 13 stycken som har fräckheten att fylla år i Oktober*dyrt*

Sen December,ja,julen hägrar och knackar på!

Blev ni sotis nu på allt kul jag ska hitta på i höst?.........bra!
Kram Lotta

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Näähäädåå! Inte alls avis! För jag har en hel del inbokat jag också! Och dessutom är jag ju en av dem som "got the nerv" att fylla år i oktober, hihi!
//Nä, nu får du inte fler kramar idag! L.

2 Lotta:

skriven

Berätta då!!!!
vad ska du hitta på?

3 Jada:

skriven

Ja, det låte som en härlig höst!
Själv ska jag mysa i mörkret...

4 Lotta:

skriven

Hej Jada,hur har din helg varit i Småland?

5 Ninna:

skriven

Oj vad mycket kul du ska hitta på!!!
Måste erkänna att lite avis blir man ju. En annan har lite renovering och uppfräshning i hemmet på G.
Kramis!!!

Kommentera här: