3

Bowling och middag!

Magnus och jag tog Liam och Ludde till Kronprinsen för att bowla,vi hade jättekul och grabbarna var helt sålda på det och var jätteduktiga.

Middag hemma hos Anna och Uffe sen,hjortfärsbiffar,med klyftpotatis och grönpepparsås.....MUMS!!!!!Anna är en fantastisk kock!

Blev lite mycket vin dock ,så jag har lite ont i håret i dag...smällar man får ta hahahaha
I dag ska Liam på kalas hos Emil och vi ska sätta ner utemöblerna i källaren,det blir nog en lugn dag för övrigt med tanke på blykepsen jag har på huvudet.

 Liam slänger iväg ett klot....

 hålller tummarna och.....

 Yes...den gick dit den skulle.

 Sen var det Luddes tur.

 Jodå...det gick strålande.

     Killarna provade storlek 50 i skor.

 Dukat hos familjen Andersson!

  Uffe,Magnus och Liam!

 Anna försöker mata Amanda som är trööööttt!!

Tack Anderssons för ännu en trevlig kväll!

NI andra får ha en trevlig Söndag,ja Anderssons också såklart..hahahaha

Kramar
Lotta

 

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Bowla är ju jättekul. Länge sen vi gjorde det.
Middagen lät väldans god och det var säkert vinet också.
Vi var och badade på Vanningen i lördags det var också kul sen blev det hemmalagad pizza nere i Höllviken och det var också gott.
Idag söndag har vi varit i Åhus och plockat ner tält och packat ihop i husvagnen, snyft. Jag kommer att sakna det.
Nu väntar en kopp te och sedan sängen.
Kramis!!!

2 Jada:

skriven

Ont i håret av vin? Vad var det för vin...haha
ja det är lätt hänt att det är för gott vin o man vill bara ha mer...

3 Lotta:

skriven

Ja du Jada,det undrar jag också,jag brukar aldrig känna av något efter vitt vin...kunde berott på mängden ;-)

Kommentera här: