5

Åh vilken underbar morgon!

Började med en lång promenad,det var jätteskönt,solen skiner från en klarblå himmel och då kan man inte annat än längta ut.

I går var jag så seg så det var löjligt,jag gjorde inte många knop kan jag lova.

Tittade på en film klockan 21,som jag och Magnus såg på bio för ett par år sen" 50 first dates" med Adam Sandler och Drew Barrymore,jätterolig!

Sen somnade jag!

Jag ska snart in till Malmö för att framkalla foto från digitalkameran,det ska finnas nån maskin som gör det direkt.

Hoppas det går!

Ya'll have a nice day!

Kram Lotta

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Ha en nice dag själv. Kul om vi kunde få se några roliga foto.
Soliga kramar till dig!!!

2 Lotta:

skriven

Hej Ninna!
Liam skulle ha med sig ett foto från ett ställe han varit på semester i Sverige och vi har ju bara digitalkamera så jag åkte in till Expert på Mobilia och det tog 1 timme och man gjorde allt själv på en maskin,Smidigt vill jag lova.
Mejla några helger som ni kan komma i Oktober/november.Kram

3 Linda:

skriven

Äääälskar Adam Sandler!!!
Och dig också ;-)
//Kram, L.

4 Lotta:

skriven

Linda
Right back at ya ;-)

5 Ninna:

skriven

Vi har också en sådan maskin i vår fotoaffär, det är jätte smidigt.
I oktober har vi helgen den 13/14, har ett kalas på söndagen i Höllviken. Helgen den 20/21 och den 27/28.
I november har vi inget bokat än så länge förutom helgen den 10/11.
Kramis!!!

Kommentera här: