5

Vaken natt!

Jag vaknade 03.17 i natt och kunde inte somna om,sist jag tittade på klockan var hon 04.39...sen måste jag ha slumrat till för klockan ringde som vanligt.

Men jag mår lite skumt idag måste jag erkänna,lite körig i magen och svettig,hoppas inget är på gång.

Vädret är i alla fall underbart och jag sitter på jobbet och fick en stund över.
Vi hade lite folk hemma i går och vi bjöd på Kyckling och chips och glass till dessert.

På Fredag ska Nikki ha tjejmiddag och sen på Onsdag nästa vecka kommer släkten och jag bara ser pengarna flyga iväg plus att Magnus bil måste lagas.....suck!

Jag ska hem till en jobbarkompis på Lördag kväll och käka smörgåstårta,men jag ska ta det lugnt för det har blivit en hel del festa av på sistone....dags att tänka på hälsan!

Ha en härlig Onsdag!

Kram Lotta

Kommentarer:

1 Jada:

skriven

Pengarna har alltid en tendens att flyga all världens väg...ska ju till Ullared i morgon o serva bilen på fredag, aj min plånbok skriker!
Ha en trevlig dag i solen!

2 Lotta:

skriven

Hoppas du får en mysig dag i Templet...kör försiktigt.

3 Jada:

skriven

skicka om mailet är du snäll till [email protected]
Tackar på förhand

4 Ninna:

skriven

Usch då , magont är inget kul. Hoppas att du mår bättre vid detta laget och att det inte är "något på G".
Vädret har varit alldeles fantastiskt idag. Har tillbringat 4 timmar i Skånes Djurpark. Underbart!
Ha en bra kväll. Glöm inte Greys!
Kramis!!!

5 Lotta:

skriven

Ninna,tack för omtanken,men jag mår bättre nu....

Kommentera här: