6

Nikki Linda Andréa !

Min älskade dotter Nikki fyller 14 år i dag...tänka sig att 17.43 ,30 Oktober, 1993 ,födde jag en liten, men välskapt flicka,hon var 47 lång och vägde endast 2780 g.

Skallig som en liten gubbe,men allra vackrast i världen...hon föddes i Ystad, på det välberyktade sjukhuset och tro mig,det var underbart!!!

Fröken behagade inte komma ut av sig själv utan fick dras ut med tång och snacka om SIMPSON varning på skallen..haha,som en strut,men det var kärlek vid första ögonkastet..vi var med varandra konstant och jag ville aldrig släppa taget..jag var ung, 23 år, men kände mig redo att bli Mamma där och då.

Ett vackert flickebarn krävde ett vackert namn och NIKKI står för mig,ett riktigt flicknamn,annorlunda men vackert!
Jag valde mellan Nikki Linda eller Andréa,men NIkki återkom hela tiden och så blev det,så hon fick de andra två som mellannamn i stället.

I dag är Nikki självständig,snäll och omtänksam och väldigt generös,egenskaper jag är glad åt att fått bidra till,sen har hon andra mindre smickrande sidor som alla har...det är en del av henne.

image278

Nikki!

Jag älskar dej och respekterar din integritet,du är en god kompis och en go tjej!

Pussar från din"gamla" Mamma

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Kärleken till ens barn är något alldeles fantastiskt underbart. Att få vänta och föda barn och sedan följa dem i deras utveckling är en gåva som tyvärr inte är alla unnat.
Barn nr 2 var tänkt att det skulle födas i Ystad , var där på studiebesök och det var helt fantastiskt men han hade alldeles för bråttom så det fick bli Lund. När både barn 1 och 2 var födda i Lund så fick det även bli så med med nummer 3 och 4.
Jag har dock varit supernöjd alla gångerna.
Hoppas Nikki får en bra dag imorgon med frukost på sängen och presenter.
Kramis till er alla!!!!

2 Lotta:

skriven

Tack Ninna,det blir säkert bra!
Kram

3 Jada:

skriven

"gamla mamma"? Du är väl inte så mycket äldre än vad jag är o jag är inte gammal...
Hoppas Nikki får en härlig dag imorgon med många paket o god mat!

4 Carina:

skriven

Lotta, hälsa grattis till Nikki på hennes fölseda´! Denna söta goa tjej som klarar sig i alla väder!

kram Carina

5 Lotta:

skriven

Japp carina!
Det ska jag göra,jag fick ditt mejl oxå innan.
Kram

6 Linda:

skriven

Grattis Nikki, en dag försent! Hoppas att du fick en bra dag och att dina andra kalasdagar också blir bra!

//Kram, L.

Kommentera här: