3

Grattis A-C !

Blev väckt av min man 9.30 och fick frukost på sängen,mumsigt,dagen kan inte börja så mycket bättre.

Liam skulle leka med en kompis vid 10,så vi klädde snabbt på oss,gick och lämnade honom och sedan tog jag mina stavar och gick och har precis kommit tillbaka,Magnus går ännu....

Vi går inte tillsammans,han går mycket fortare och längre och jag har mina stavar och så har vi bägge musik på.

Skönt var det i alla fall!
I kväll ska vi ha gäster,vi ska bjuda på fläskfilé och lite gott till det.

Vill passa på att gratta A-C som fyller år idag...GRATTIS!!!

Nää,har inte så mycket att skriva i dag,ska ta lite bilder i kväll och så kanske jag skriver mer i morgon,

Trevlig Helg!

Lotta

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Gud, vad ni är flitiga med era "powerwalks", härligt!
Ha en trevlig middag ikväll och pussa familjen!

//Kram, L.

2 Lotta:

skriven

Tack detsamma!

3 Ninna:

skriven

Sam åkte inte ut men han borde ha gjort det för han var helt klart sämst igår.
Det enda jag har gått idag är rundor på Nova men det var en kraftansträning det också vill jag lova.
Hoppas ni får en trevlig kväll.
Kramis!!!!

Kommentera här: