3

Gästspel!

Godmorgon!

I dag gör jag ett gästspel på mitt gamla jobb i Vellinge,ska jobba tom 12.00,sen ska jag till mitt vanliga jobb och jobba till 17.15,det blir en lång dag mao

I går kände jag mig trött och risig....jag har efter så många år ihop med min man,tagit efter hans knep,lägga mig tidigt(20.00)ta en alvedon och försöka somna....det funkade.

Liam läste Godnattsaga för mig i sin läsebok från skolan,stoppade om mig,pussade mig och sa Gonatt gonatt,ses i morgon,precis som jag brukar göra med honom..hahaha.

Det är en kall morgon med hög luft och himlen ser ut att spricka upp,nu är hösten som bäst.

Nää,nu ska jag jobba,ha en förträfflig Tisdag alla ni där ute!
Kram Lotta

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Dito!

//Kram, L.

2 Ninna:

skriven

Usch ja det låter som om det blir en lång dag.
Här har solen lyst hela förmiddagen men nu kommer det en massa moln , trist.
Gulliga Liam som nattade sin mamma. Puss på honom.
Förresten Lotta det är ju inte så länge sedan du var i Köpenhamn och övernattade , Kan du rekomendera något bra hotell. Tänkte ta manen med mig nu när vi snart har bröllopsdag.
Kramis!!!!!

3 Lotta:

skriven

NInna,ska det vara billigt så är Saga hotel ett stenkast från Centralen,men det är ingen superstandard på det..men prisvärt!

Kram och lycka till!

Kommentera här: