0

Vågor i håret och vatten i knäna !

Tillbaka på fastlandet igen.

Sitter hemma hos Tomas och dricker vitt vin och ska titta på Idol,man är lite trött och sliten efter kryssningen.

Vi började med att äta buffé,så mycket mat och dricka man hann med på en timme,det var julbord och en massa goda efterätter...mums.

Efteråt så gick vi till Tax Free shopen där vi köpte lite dricka till kvällen och lite smått och gott hem till familjen,vi gick ner i hytten och dushade och gjorde oss i ordning,vi gick till karaokebaren och där fick jag såklart sjunga lite......vi spelade lite enarmad bandit och bara gick runt och kollade in folk.

Klockan 00.30 var jag helt slut efter en lång dag så jag gick och la mig och Tomas gjorde likaså,Jonas däremot 22 år gammal träffade nån kompis och fortsatte festa med honom....jag sov gott i alla fall och vaknade till liv vid halv nio ca,frukost och sen tittade vi på utsikten i Mariehamn på Åland,tyvärr var det försent att gå av så vi fick titta från däck.

Lunch vid halv tolv ca och sen var det dags för karaoke ännu en gång och vin,sen var det dans och ännu en tur till Tax free shopen innan vi gick ner för att packa ihop våra saker och gå av land....

Vi tog en taxi till centralen och sen tåget till Märsta.
Min kamera strular lite så jag får lägga in bilder när jag kommer hem på Söndag.

I morgon ska vi förhoppningsvis göra stan och träffa Jessica och Henric...hoppas det blir av.

Nu får vi se vem som åker ut från Idol i kväll......håll tummarna på att sämste åker ut.

Ha en fortsatt trevlig kväll...Lotta

Kommentera här: