3

Tuppeware!

Jag har varit på Tuppeware visning hos Anna i kväll och visst,det är skitbra grejer,men om man har handlat ett gäng en gång,så håller det ju så bra så att man knappt behöver fylla på,inte på länge i alla fall.

Liam klagade i morse på att han hade ont i magen och mådde illa och eftersom jag vet att kräksjukan härjar så vågade jag inte chansa utan jag stannade hemma med honom idag,som tur var,verkar det ha varit falskt alarm(peppar,peppar) och händer inget i natt så får han gå i morgon,för det kom ingenting från något håll alls.

Klockan är en halvtimme ifrån Desperate Housewifes och jag har hällt upp ett glas vin till mig och ska sen se en film jag hyrt som heter "Cash Back" får se om det är något.

I morgon ska vi julstäda inför Första advent,på Torsdag är det julmys i Liams klass,då ska de sjunga och vi ska fika.

Alltid kul att träffa föräldrarna i Liams klass,ett gäng roliga människor med humor.

Nu är det dags att säga Godnatt och sov gott!

Kram från Lotta och Liam som står brevid och läser.

Kommentarer:

1 Jada:

skriven

Uhä, vinterkräksjukan är det vidriaste som finns...
Ja, godnatt själv o sov så gott!

2 Ninna:

skriven

Hoppas att Liam är iväg idag så det var falskt alarm. Avskyr magsjuka, det är det värsta som finns.
Maja ligger i hög feber idag. Kom hastigt igår. Hon kräkte en gång men det var nog på grund av febern tror jag. Ha en underbar dag.
Ska försöka julstäda lite när Maja sover.
Kramis!!!

3 Jeanette:

skriven

Själv verkar det som jag har den där genen som gör att man aldrig blir smittad av vinterkräksjukan. Jag har nämligen aldrig haft vks trots att jag varit i närheten av de som varit sjuka. Varken Emma eller syrran har haft vks. (OK ta i trä)

Kommentera här: