6

Sång och julklapps inköp.

De är för goa de små liven!
Det blev en rätt stressig dag,många barn och lite personal på jobbet,men jag lyckades trixa till det så att jag kunde gå 16.00 och därmed hinna lyssna på när barnen sjöng 16.30.
 Liam är klädd i sin Harley Davidson tröja och sitter längst fram och spexar.

När vi kom hem så fortsatte vi att städa köket och vi var klara precis till klockan 21.00 när Medium började,vi åt ugnspannkaka till middag och sen blev det lite pepparkakor och julmust till barnen medan vi fortsatte städa.

I morgon är det Fredag och jag slutar 17.15,sen blir det mys på kvällen till IDOL,jag ska handla hem något gott att äta till middag.

Jag fick handlat lite julklappar idag på förmiddagen och det känns ju alltid bra,700:- på 45 minuter det är fan ta mig bra jobbat eller vad säger ni?

NU önskar jag alla en God Natt och vi hörs och ses snart igen.

Kram Lotta

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Duktiga ni som storstädat köket.
Jag har slutat upp med denna julstädningshysterin.
Sprider ut det över hela året istället.
Ha en bra fredag. Vem står i final i Globen?
Kramis!!!

2 Lotta:

skriven

Ninna!
Jag tror faktiskt att Andreas och Amanda står i finalen och att Andreas vinner...
Hur tror du?

3 Ninna:

skriven

Tror och tror.............det gör man i kyrkan.
Nej skämt å sido Jag vill att Marie och Amanda ska stå i final och att Marie vinner.
Den som lever får väl se.........
Kramis!!!

4 Linda:

skriven

Jag vill iaf att Andreas och Marie står i final, fast Amanda har varit otroligt duktig hela vägen, dock börjar hon bli lite enformig nu...
Ses imorgon, Lotta och Ninna!

//Kram, L.

5 Tenderee:

skriven

SEs vi i morgon? har jag missat något?

6 Denise:

skriven

Det hoppas jag också... Nej Andreas är verkligen som en vandrande pinne uppe på Scenen och jag tycker inte alls att han har någon scen närvaro - och ingen kontakt med publiken? Men man kanske tänker på en massa "småfel" då man irriterat sig så mycket på en person?!!. Nåväl Han ska inte få vinna ^^

Haft en bra dag annars?
KRAM!

Kommentera här: