1

Lååång dag!

Min dag började tidigt,körde barnen till skolan och sen till Bilbesiktingen för att ombesiktiga Forden och allt det "stora" var bra men tror ni fan inte att en liten lampa inte lyste,så jag måste tillbaka en gång till....suck suck.

Körde nästan direkt till jobbet,var hemma om och plockade undan lite och sen klockan 11.00 hade vi ett utvecklings samtal med en förälder på jobbet,sen jobbade jag på som vanligt och 18.30 kom nästa förälder för utvecklings samtal och klockan 20.00 kom jag ifrån Skanör.

När jag kom hem så satt Magnus,Liam ,Nikki och Denise och spelade Yatzy och hade det hur mysigt som helst,jag tog min Hänt Extra och satte mig i soffan för att läsa lite.

Nu när Liam sover och Nikki snart har duschat klart så får jag väl hålla lite kväll med gubben min,som är jätteförkyld dessutom, stackar´n

I morgon ska jag hem till Anna på Tuppawere party,har inte tänkt köpa något men vin är ju alltid gott..hahahaha.
Min jobbarkompis Anna B nappade däremot direkt när jag sa att jag skulle dit och jag ska komma med en lista från henne...tja vad gör man inte och det är ju inte jag som betalar.

Det blåser rätt så rejält utomhus och tempen är på 0.

På Onsdag ska vi ha vår julstädning hemma,då har de förhoppningsvis gjort helt klart i köket...att det ska ta sån jäkla tid att sätta upp ett par lister....nåja

På Torsdag är det Öppet Hus på Liams skola,de ska sjunga och vi ska dricka kaffe och äta pepparkakor antar jag,alltid mysigt att träffa lärare och andra föräldrar.

Nu tänkte jag strax checka ut och mysa med min älskling,hoppas ni alla där ute,med eller utan någon att mysa med,får en fortsatt härlig kväll.

Kramar Lotta

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Vilken byzy vecka!!!!
Det är inte så att där är någon trevlig kille på bilbesiktningen som du gärna träffar?
Hälsa "gubben" att han kryar på sig. Krama honom lite extra.
Jag har börjat med julstädningen....tar lite varje dag. Måste ju ha det klart tills på fredag eftersom jag ska måla hos min kära systeryster på lördag.
Ha en kall blåsig dag.
Kramis!!!

Kommentera här: