4

Halleluja moment!

Guuud vilken bra konsert och såå duktiga de är...jag är helt matt av beundran.

Jag och Carina träffades i Malmö klockan 18 ca,vi gick till Harrys och tog två glas vitt vin,sen gick vi vidare till Palladium för att hänga in våra jackor och gå på toa innan konserten började.

Vi hade våra platser längst fram,vi bytte mot två tomma platser längst fram,allra allra längst fram,där man kunde röra vid artisterna om man hade velat.

Så kommer det in en liten liten man och börjar sjunga och låta som Patrik Isaksson och det var han...så kort i rocken han är
 supergo och full av bus och pojkaktig charm.
 Med inlevelse körde han ett roligt och allvarsamt mellansnack,mycket rolig kille.

 Sen kom Sarah in på scenen och var bara så enkel,underbar och vacker...kurvig och mycket snyggare i verkligheten och inte alls så rund som på Tv.
 Proffsig ut i fingerspetsarna och så musikalisk att änglarna gråter var gång hon sjunger,Sarah hade oxå roliga och känslosamma mellansnack och framför allt så bjöd de på sig själva bägge två.

 En duett som spelas flitigt i radion just nu" Du som tog mitt hjärta"
 I slutet stod hela publiken upp och sjöng till "Hos dej är jag underbar"och bandet och Patrik och Sarah bjöd på sig själva och tackade publiken så mycket om och om igen.
 Biljetten och gitarristens plektrum får avsluta denna recension av konserten, vi tog bussen hem och ca 22.45 var jag hemma och i morgon sticker jag till Stockholm.

Sov Gott önskar Lotta

Kommentarer:

1 Jada:

skriven

Det såg ut att vara en härlig kväll!
Kör försiktigt till Stockholm!

2 Ninna:

skriven

Glad för din skull att ni hade en trevlig kväll.
Ha det nu underbart i Stockholm.
Kramis!!!

3 Lotta:

skriven

Jaa,nu sitter jag på Stockholms central och väntar på att min kusin ska hämta mig,jag har gått en sväng i stan och käkat lunch,men nu börjar jag få tråkigt,jag vågar ju inte gå hur långt som helst.
Kram på er

4 Linda:

skriven

Mysig kväll!
Jag har en kursare som är vansinnigt lik Sarah... Syster?

//Kram, L.

Kommentera här: