2

Min älskling har kommit hem igen!!

Nu är mannen i huset kommit hem,trött som en gnu men löjligt lycklig och pladdrade på som bara den,resan dit och hem hade gått bra,men han hade saknat sin fru och sina barn(jag hoppas han menar oss).

I kväll ska vi gå till Byakrogen och äta middag alla 4,vi har bröllopsdag på Torsdag,men eftersom jag jobbar kväll då så gör vi det i kväll i stället.

Bröllopet ja,vilken dag! Sådan total lycka man känner,man har sina närmaste vänner och familj omkring sig och man bara leeeer. :-)

Nog om detta,maken är hemma och ordningen är återställd !!

http://www.gessiebo.com/            Fotat från bröllopsalbumet,vi ägde ingen digitalkamera då :-(

Kommentarer:

1 Jada:

skriven

Blir det sån oordning när han är borta? ;)

2 Lotta:

skriven

haha Jada,nää egentligen inte,men jag sover så dåligt utan honom brevid mig :-)

Kommentera här: