2

Bonnen ska till storstan !

I dag är det Fredag och löning och det är ju aldrig fel,strax ska jag köra in till stan och gå till " Tannarensar'n" dvs tandhygienisten,det gör bara så jädra ont när hon tar tandstenen,men va fan man har väl fött 2 barn ;-)

Sen ska jag jobba hela pingsten och eftersom min käre make är i Holland så kommer mina föräldrar ner och passar barnen ,ja Liam i alla fall.

Jag pratade precis med min musketör Anna och då längtar jag som vanligt tillbaka till mitt gamla jobb *suck*
det nya jobbet är helt ok men det går inte att jämföra med Skanör.

Nåja när jag nu väl är i Malmö får jag väl passa på att göra av med lite av lönen jag går nog i en sväng på Systrarna Grene där finns alltid lite kul grejer,Liam fyller ju dessutom snart år...

Ha en underbar Fredag mina vänner,så hörs och ses vi.

Kram

Kommentarer:

1 Jada:

skriven

Låter inte som ett trevligt fredagsnöje (tandhygienisten alltså) men shopping är alltid kul!
Ha en trevlig helg!

2 Jada o Jeanette:

skriven

Vi har en underbar fredag!

Kommentera här: