5

MIN PRINS FYLLER 7 ÅR I DAG !!

Liam föddes en Söndag klockan 20.22 ...en äkta blondin 3135 g och 50 lång och alldeles underbar :-)

Liam har varit full av F ända sen dess ,men börjar alltid dagen med ett leende.

Min prins,du skänker så mycket glädje och lycka och vi älskar dej gränslöst.


GRATTIS!!!!   





I går hade vi barnkalas och vi hade vädergudarna med oss,vi lyckades ha solsken i de 2 timmar kalset varade,så vi kunde ha vårt poolparty och Clownen Lattjo förstås....ett uppskattat inslag av barnen (och mig).Ett lyckat kalas med 14 underbara kompisar till Liam.
     
Lattjo lattjar               Rusning till slajden       Ett dopp i poolen         Mys i gräset

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Hipp hipp hurra på din födelsedá!!!!!
Grattis önskar Ninna med familj.
Ser ut att ha varit ett kul poolparty.
Kramar!!!

2 Lotta:

skriven

Tack Ninna...jag hade ett jättekul poolparty.
Kram Liam genom Mamma

3 Jada:

skriven

Vilket härligt poolparty det såg ut till att va!

4 Lotta:

skriven

jadu Jada,som sagt vädergudarna var på vår sida och ungarna skötte sig så bra själva så vi behövde inte ens använda våra lekar.
Sen kom ju Lattjo och fick barnen att skratta så de fick ont i magen(även vissa föräldrar som kom lite tidigt)Ett mycket lyckat barnkalas !!!
Hur mår du nu?

5 Linda:

skriven

Grattis Liam, en dag för sent... Var ju tvungen att gå in och kika på din mammas hälsning till dig, trots att jag har bloggsemester! Hoppas att du fick en fin födelsedag och många roliga presenter.
Puss och Kram från oss alla, Linda.

Kommentera här: