2

Guldbröllop

Fredag kväll,i morgon ska vi på äventyr med svärisarna.....

jag har flängt hela dagen till alla möjliga affärer inför 7 års kalaset på Söndag...phuuuu,jag är helt slut!

I morgon blir det full rulle hela dagen från 10 till kanske 24.00, vi kommer att ha fantastiskt kul,som alltid,och vi kommer att dricka en massa öl och vin,jag känner mig redan berusad.

Mina svärföräldrar är de bästa man kan tänka sig, från dag 1 har jag varit förälskad i dom,de är helt outstanding bortom förmågan förmågan att beskriva dem..

Detta med svärföräldrar kan vara ett känsligt kapitel,MEN,jag har alltid haft tur med mina svärisar,alltid hittat en gemensam nämnare, jag hade en gång en pojkväns Mamma som grät när vi gjorde slut .....nåja,nu vet ju jag att det är svårt  att skiljas från mig ;-)  haha...men allvarligt talat så är det viktigt att komma överens med sina svärförädrar,man vet aldrig när man behöver dem.

GRATTIS NANCY OCH INGVAR PÅ ER 50 ÅRIGA BRÖLLOPSDAG

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Ha en jättekul dag och hälsa de så gott!!!
//Kram, L.

2 Ninna:

skriven

Lyckliga dig som har så underbara svärföräldrar. Alla är kanske inte lika lyckligt lottade.
Kramar!!!

Kommentera här: