3

Piss,skit & vademecum

I dag lämnade jag Liam på fritids för andra gången sen skolavslutningen,han slängde upp ett getöga halv sju i morse och blängde på mig, undrade väl som flugit i morsan att dra upp honom så okristligt tidigt.

Vi kom upp och i väg i alla fall och han lufsade in på fritids och VIPS var han pigg som en lärka..hahaha!

Nikki ringde i går och berättade att de kommit fram och att där de bodde var fint men helt ÖDE,poolen var låst,hästarna man skulle få rida på var privata osv osv,men hon bara skrattade och sa,nu måste vi shoppa i stället,stackars barn hon har det inte lätt hon ;-)

I kväll är det tjejmiddag hos Jessika i Skanör och det ska bli så himla kul,jag bara räknar timmarna tills jag slutar jobbet vid 15 och kan hem och göra mig iordning.

På jobbet jobbar jag ensam med en enda boende*phu hur ska jag orka* och jag tänkte vi skulle ta bussen in till stan och ta en fika,för det är vad hon allra mest tycker om att göra----------fika och vem är jag att krossa någons hobby ;-) så det blir väl så,eller bara en fika i byn om hon vaknar alldeles för sent.

På tal om att vakna för sent så blev jag sugen på färska jordgubbar i går kväll (mens)jag kan kränga vad som helst,när som helst när jag har blöjveckan(iofs annars oxå)så inte konstigt att man svullnar upp.

Ibland tittar jag på foto på mig själv från bara några år sen och skäms över mig själv att jag tillåtit mig att bli Tjock,fast som sagt rund är ju också en form,hellre överviktig än skitviktig.

Men det är tur att det finns män som tycker om oss"mulliga" kvinnor,med något att hålla i när åskan går.

På tal om åska och dunder och brak så ska jag gå på toa.

Kram i stan

Lotta

Kommentarer:

1 Jada:

skriven

Jag får jobbångest när jag ser att andra börjat jobba...har en vecka kvar av semestern.
Kul att du "byter" jobb sen man ska göra det man trivs med!

2 Lotta:

skriven

Hejdu!
Jag hoppas du får en kanon sista vecka i alla fall Jada.

3 Linda:

skriven

Det finns ett annat bra uttryck för "kärlekhandtag" som jag anammat = "muffins" och vem gillar inte muffins?!
Puss och kram, L.

Kommentera här: