3

Ålakrafs!!

Tisdag morgon och jag är på jobbet,halvt medvetslös och undrar vad som hände.....hur kom jag upp i morse?vem duschade mig och framför allt...var faan är min son? hahahaha,nä riktigt så illa är det inte men nästan.

Japp,min älskade dotter gjorde ett kort gästspel hemma i går,kom hem sent och snarkade gott när jag gick i morse.

Himlen är grå som en sten,min älskling vägrar att inse att det är dåligt väder så han kör Motorcykel varje morgon och ser därmed ut som en dränkt katt var dag han kommer hem.

Just nu är det lugnt på jobb så jag  chattar med Marie en arbetskollega här på "nya" stället,ett riktigt Ålakrafs som har lika sjuk humor som jag,svårt att hitta,bäst att hålla i henne.

Hon skulle till akvariet i Köpenhamn med sina barn i dag,hoppas ni fick det mysigt.

Jag ska jobba i helgen och då ska vi till Österlen,gå på Kafé Annorlunda och Kiviks Musteri bla,hoppas hoppas att vädret blir bara lite fint, Österlen ska upptäckas i all sin prakt och då innebär det fint väder,lite vin(d )och trevligt sällskap.

Jag satt och kollade lite grann på stugor att hyra i Danmark och hittade en husbåt...fyyy vad coolt,förvisso 7,500 dkk i veckan,men så häftigt det hade varit ! Coolt och häftigt har jag börjat använda i mitt vokabulär,ålderskris????

Nähä,jag ska gå och skriva in arbetspass i agendan,men vi hörs!

Ta det lugnt och håll i musen!
Lotta
image122

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Det SKA bli bättre väder till helgen, jo seriöst, det ska det, så ha det så skönt på Österlen!
//Kram, L.

2 Lotta:

skriven

Ja då hoppas vi på det,ska man nu jobba så kan det ju vara fint.
tack SMHI ;-)

3 Jada:

skriven

Låter härligt att åka till Österlen, hoppas ni får det bra!

Kommentera här: