3

Nackspärr och Leona Lewis!

I går på tåget till Köpenhamn,så busade jag och Liam och helt plötsligt tar han mitt ansikte i sina händer och drar till,nacken går helt i baklås och jag får skitont och skriker till Liam..varför gjorde du så???då tittar han på mig och sa att Ugglor kan vrida sina huvud ett helt varv....men jag är för (h-e) ingen uggla eller hur????

Nä,det erkände han ju att jag inte var ,så då var den leken över för nu kunde jag inte röra mig överhuvudtaget.
På kvällen masserade Magnus lite försiktigt och sen fick jag vetekudden och ett glas vin med sugrör,ett jättelångt,så jag inte behövde lyfta på huvudet...som jag skrattade.

Nåja i morse när jag körde Liam till Emil så kom jag att tänka på att hans pappa Rikard läste till kiropraktiker för många år sen,han skulle få trolla.

Han knäckte tillbaka nacken på plats och Guud så skönt att kunna vrida på huvudet utan att behöva asa med hela kroppen..Tack Rikard!

Lyssnar på Leona Lewis skiva SPIRIT den är sjukt bra,

Här kommer ett klipp på henne när hon sjunger I Will always love you....jag fick ståpäls.

Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Denna lördagen ska bli underbar. Första dagen hemma utan något bestämt. Har varit borta varje dag i en hel vecka nu.
Tur att du kunde få hjälp med nacken. Dricka vin med sugrör kan inte vara någon höjdare.
Ha en underbar lördag.
Kramis!!!

2 Tenderee:

skriven

Tack Ninna,jag mår mycket bättre nu.
Ha en mysig Lördag.
Kram

3 Cina:

skriven

Uggla var det ja!
Barn är brutalt spontana i det dom säger alltså! Skönt att han kom på till sist att du inte är en uggla hahahaha
Stackare!

Kommentera här: