4

Grrrrr

här betalar man över 250 i månaden för en Boxer som inte funkar..lugnt sa maken,vi har garanti jag köpte för 179:-
det innebar att man bara behövde betala 190:- för en ny...men hallåååå!!

skit samma,så är det störigt att inte kunna titta på bägge tv apparaterna med tanke på att det är mycket skidor och skidskytte och sånt som bara jag i familjen är intresserad av.
 Liam sover och gubben donar och Nikki är hos en kompis,en kväll som alla andra med andra ord,jag smuttar på ett glas vitt vin och njuter av livet i allmänhet.

Har tagit ett bad i kväll och läst senaste Hänt Extra,har nattasärken på och ska snart gå och titta på TV,eftersom inte vår Boxer funkar får det bli vanlig kanal...man har blivit lite bortskämd.

ha en trevlig kväll...Lotta

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Vi har också boxer och det brukar alltid funka, peppar peppar. Fast det har varit vid några tillfällen när texten på filmer faller bort. Jag kan stå ut med det men inte Mats.
Men har du tänkt på att ofta är det så när man vill sjunka ner i soffan och titta på något bra så finns det inte ett dugg att titta på. Alla dessa kanaler man har och så finns det inget.............
Är hemma idag, nu är det Alex tur med förkylningen. Ligger på soffan och tittar på barnprogram, febrig och hostig.
Ha en bra dag.
Kramis!!!!

2 Jeanette:

skriven

Du dricker vitt vin som andra dricker vatten, SKÅL PÅ DIG!

3 Jada:

skriven

Jag har haft så mycket strul med boxer så jag kunde skriva en hel dag om det...
Ha det så bra!

4 Tenderee:

skriven

Vi fick trots allt en ny igå och voilà...så passade vi på att beställa Disney Channel också....för Liams skull alltså ;-)

Kommentera här: