4

I dag ska jag se bättre ut än vanligt...

...för idag ska jag hämta mina nya glasögon,det tog 2 dagar bara,det kallar jag snabbt.
Jag ska fota sen och förväntar mig ärlig feedback....OK???

Ska passa på att shoppa lite och växla pengar och kanske käka lunch när jag ändå ska till trelleborg,idag börjar Palmfestivalen där så man får nog vara ute i god tid.

Det är mycket festivaler just nu och kanske åker vi in till Malmöfestivalen i kväll det är sista dagen och jag har inte varit där mer än en kväll då vi lyssnade på The Rewinders jag brukar alltid smaka något av all mat där finns från hela världen,det filippinska köket brukar vara mumsigt och vildsvin,det finns langos och mexikanskt och ja gud vet allt,hoppas vädret håller och att Magnus vill(blink blink).

The Ark spelar på stora scenen i kväll men dit tror jag inte vi går,trängas med 25000 folk är inte så lockande,för så många kommer det att vara ...minst.

Timbuktu är den som dragit mest folk hittills ca 25000 så ikväll blir det nog än värre.

Ha en härlig Fredag för det ska jag.
Kram Lotta
 här är det ena paret,guld/lila bågar(svårt att se på bild)
  Det andra paret svart/orange på kanterna.

Kommentarer:

1 Jeanette:

skriven

Nice!

2 Anna:

skriven

Jätte snygga gillade de sista paret allra bäst. Bra val! Kram

3 Ninna:

skriven

Snyggt!!! Kul att förnya sig ibland.
Langos på Malmöfestivalen låter trevligt och gott.
Ha så kul, själv ska jag på tjejmiddag. Tänk att få sitta ner och bli uppassad hela kvällen och inte ha man eller barn omkring sig. Det är lyx för mig.
Ses imorgon, har lagt fram kameran så jag inte ska glöma den.
Massor med kramar!!!

4 Lotta:

skriven

Åh tack vad gulliga ni är,jag trivs redan jättebra i dom.
Ninna,vi ses i morrn!
Anna,jag gör bara bra val,gäller även vänner ;-)

Kommentera här: