5

Fot fobi!!

Jaha,då var det Onsdag och jag är relativt utvilad,har tom gjort middag som familjen bara kan värma ikväll,själv jobbar jag till 21.00.

I går skrev jag ju om bröst och jag tänkte fortsätta lite på ämnet kroppsdelar,fötter!

Jag har fotfobi,förr innan jag mötte min man kunde ett par fula karlafötter få mig att tappa glöden helt.*ryser*,en kille jag var ihop med hade en andratå som var lika lång som E4:an,det var hemskt, det tog död på all lust.

Min älskling har inte granna fötter(förlåt älskling) men i hans fall har det aldrig haft någon betydelse,vilket innebär att han är den rätte...så måste det vara,jag älskar allt hos honom,men visst hade han velat justera vissa delar av fötterna hade jag inte försökt stoppa honom..hahahaha

Jag vet inte vad det är med fötter och mig,kvinnofötter har jag inga problem med att titta på,men inte röra.*hugh*
jag har några vänner som har extremt fina fötter och vinnarna är : Anna Andersson,Linda F, Carina svägerska och ja det var nog alla,de är fina,tårna sluttar fint och de har fin form.

Själv har jag begåvats med äckliga karlafötter,håriga och knöliga....öörrkk.

Ofta har man liknande form på händer och fötter,tänk på det ni som inte har sån mani på sånt här,jag har faktiskt lite tvångstankar vad gäller fötter...tänk om jag behöver terapi??

Nu ska jag i väg och tanka bilen och sen börjar jag jobba klockan 12 och då har vi personalmöte.

Just det jag har en manlig vän Joacim som har "modellfötter" enligt honom själv och visst de är helt OK....;-)

Sorry alla ni kompisar som inte blev nominerade i min finafötter tävling men ni vet att jag gillar er i alla fall...haha

Kramar i massor och krama varandra i trafiken.

Lotta

Kommentarer:

1 Jeanette:

skriven

Hallå där, du har sagt att jag har perfekta fötter för det sa vår gympalärare på mellanstadiet. (mina fötter ser exakta likadana ut nu som då) Kom du inte ihåg att du berättade det för mig? Så du får allt ta och revidera din "fina-fötter-lista"... :(

2 Jada:

skriven

Örk, ovårdade fötter är vidrigt!
Jag sköter mina exemplariskt, har fotsalvan i sängbordet,(som en pensionär) så jag smörjer dom varje kväll. Filar gör jag nästan varje gång jag duschar!
Ha en bra kväll!

3 Linda:

skriven

Haha, fötter ja... Och mina krokiga tår, suck... Har faktiskt köpt mig ett par Ecco-skor för 795:- och inläggssulor för 200:- eftersom mina tår bara blir allt krokigare för varje steg jag tar i billighetsskor! Och jag som hatar skor! Jo det är sant, man skulle kunna tro att jag inte är äkta kvinna eftersom det sägs att kvinnor alltid har minst sjutton par skor i garderoben... Men det har inte jag, tycker inte att det är kul att köpa skor. Och nu blev jag till på köpet tvungen att köpa ett par snordyra, suck igen... Men vem har sagt att livet är rättvist?
Vilket blir ämnet imorgon? Ben, ögonbryn? Nån kategori måste jag väl kunna bli nomonerad i???
;-)
//Kram, L.

4 Lotta:

skriven

Jeanette,du har rätt,förlåt,dom är jättefina.

5 Ninna:

skriven

Lotta Lotta....
Bröst, pungkulor, fötter ja jag undrar också vad blir nästa ämne????
........var får du alla dessa tankar ifrån????
Kramar!!!!

Kommentera här: