5

Carro " Made in Växjö"

I dag är jag trött ska jag be om att få tala om,jag jobbade hela dagen i går och sen körde jag direkt till höllviken eftersom jag skulle passa Felix och Favian,deras morfar Roland hade 60 årsfest och de minsta var inte bjudna.

Jag fick följa med till Roland för de hade en överraskning åt sina gäster....de skulle förnya sina löften,efter 15 år som gifta,hans fru Sonja kommer från Chile och den gången de gifte sig gjorde de det i Chile och då var inte hans döttrar med,så nu ville de göra det inför sina nära och kära,prästen bad dem säga efter honom och Roland hade egna svar och bara strålade mot sin vackra fru,hon är onekligen vacker...Sonja.

Jättefint var det och jag fick en liten tår i ögonen,sen tog jag småfisarna och gick hem till Linda & Johann,vi gjorde mat och lekte lite och ca 21.30 sov bägge grabbarna,jag röjde undan lite och sen la jag mig i soffan hos killarna och sov lite då och lite då,det var Favve som sov närmast mig och han låg inte still precis..hihi
 Favian ville duscha efter middagen.

 Felix somnade mitt under middagen.

Klockan 02.30 ca i morse kom föräldrarna hem med storasyster Felicia på Pappas axlar,så jag var hemma i Hököpinge igen klockan kavrt i tre i natt och somnade kort därefter.......sen ringer klockfan och det var bara att hoppa in i duschen och köra till jobbet.

Jag fick i alla fall se carolina Klüft ta GULD,heja Växjö och heja småland!!!

Slutar klockan 19.30 idag och jag gissar att jag kommer vara rätt trött i kväll,eller vad tror ni?
Jag kommer lägga in bilder från i går kväll och från Österlen turen förra helgen,för igår fick jag tillbaka min kamera.

Så,jag önskar er en fortsatt trevlig Söndag.
Kramisar Lotta

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Hallo vännen!!!
Ska bli kul att få se lite foto från er utflykt. Förstår att du är lite trött. Vi kan ta varandra i handen. Tjejmiddag i fredags, blev sent..... 60-års fest i lördags, blev sent...... Fm. kalas i söndags, tänkte gå och lägga mig tidigt på kvällen, men icke. Då ringer äldsta sonen och talar om att han är på väg med sjuktransport till Lund. Så natten gick åt till att sitta på akuten. Benet i hälen krossat och en fraktur på ett annat ben i foten. Nu väntar operation på onsdag sen får vi se. Det får väl bli ett besök i kväll och se hur han har det. Sen ska jag sova inatt kan du tro.
Massor med kramar till dig!!!

2 Lotta:

skriven

Usch då stackare,hoppas allt gått bra med stora killen.Ni hade kul i LÖrdags va?
Kram kram Lotta

3 Lotta:

skriven

Ninna,bilderna är inlagde från trippen till er,Österlen och malmöfestivalen.

4 Linda:

skriven

TACK, världens bästa tant Lutta, för barnpassningen!
Gulle dig!
//Kram, L.

5 Lotta:

skriven

Linda : Varsågod

Kommentera här: