7

Big boobs and hairy nuts !!

Jag har rätt stora bröst,det är inget jag är stolt över,det är bara fett alltihop,men att det kan ha en sådan dragningskraft på män,det är ju inte klokt.

Jag upptäcker ofta att män inte ser mig i ögonen när jag pratar med dom och jag får ofta lite bättre service när jag lämnar in bilen, de flinar fånigt och kan knappt ta blicken från dom,mina 2 kompisar alltså.

Detta fenomen bröst,jag kan förstå män som stirrar på bröst när deras barn blir ammade,det betyder överlevnad,men annars herregud,två köttklumpar som hänger och slänger och som mest ställer till med bekymmer vad gäller BH och blusar/skjortor.

Jag har fått stora bröst enbart för att jag är överviktig så är det bara,går jag ner i vikt,så följer även dom med,jag har nog rätt så normala taxöron efter att ha ammat 2 barn,ibland är det lite kul med stora bröst,när man ska imitera Dolly Parton tex......

Nä jag kan förstå att män tänder på snygga ben eller en snygg häck,men tuttar...nää det är precis som om vi kvinnor skulle gå omkring och glo på håriga pungkulor...åhhh,kolla nötterna på den godingen...come to Mama,näää jag tror inte det va?

På tal om pungkulor så är det lön idag och vi körde till byakrogen och tog en öl ,Magnus och barnen åt lite mat och vi bara satt och njöt av livet i allmänhet.

Jag känner nu för att lista världens sexigaste män,ge mig gärna er version av listan.

Johnny Depp
Nuno Gomes
Jude Law
Matthew Mc Conaghue
Ray Liotta
Johnny Depp
Johnny Depp
Johnny Depp

 That's all folks!!!!

Kram Lotta

Kommentarer:

1 Jada:

skriven

Byakrogen igen...förstår inte riktigt hur du sammankopplade lön med pungkulor, något jag missat?
Hmm, vi har inte alls samma smak när det gäller män, själv säger jag Brad Pitt...

2 Lotta:

skriven

Kulor=Lön,Jada

3 Jeanette:

skriven

Nej, nej, nej, ni har båda fel när det gäller karlar. Jag säger bara en sak Orlando Blom i rollen som alven Legolas i Sagan om ringen-filmerna. Var kan jag finna mig en sådan alv? Jada kan du spana efter en nästa gång du plockar svamp i skogen?

4 Okänd:

skriven

Hmmm. Intressant ämne, det må jag säga.
Anledningen till att män är så "betuttade" i bröst tror jag hänger ihop med mat. Ett par mjölkstinna bröst var det första man fick sutta på som liten parvel. Det har nog satt i spår. Jag menar mannens väg till hjärtat går ju via magen.
Nog om detta. Vad pratar vi om i ditt fall C, D eller möjligtvis DD-kupa?
/John Doe

5 Lotta:

skriven

Hmm,ja du John Doe,om du haft en identitet så kanske jag hade avslöjat kupan.
Lotta

6 Jessika:

skriven

En annan blir utslängd från damtoan för dom tror att jag kommit fel...kram kram

7 Linda:

skriven

Själv har jag en lista över karlar som växlar efter humör, men några på den är Peter Siepen, Pontus Gårdinger, Billy Zane, Brad Pitt, William Baldwin och många fler.
//Kram, L.

Kommentera här: